КЛУБ ЗА УЧЕБНАТА 2020 – 2021 ГОДИНА
Клуб „Забавна информатика“ с ръководител Ивалин Сълковски. Учениците с голям интерес участват в часовете на клуба, работят съвестно по поставените им задачи и с всеки час научават, че работата с компютъра е полезна и приятна.
Проект № BG05M2ОP001-2.012-0001
Основната цел на проекта е въвеждането и поддържането в национален мащаб и
популяризирането на референтен модел за насърчаване на придобиването на по-голяма цифрова
компетентност и въвеждането на системен и комплексен институционален подход на МОН за
интегриране на образователните технологии, както и за насърчаване и мотивация за тяхното
използване. С проекта се цели отварянето на образованието и образователните институции към
дигиталните технологии чрез внедряването на нови решения за по-добро персонализирано
обучение, което да позволи на учителите да предприемат мерки с по-точни и ефективни
подходи към всеки отделен учащ и повишаване на мотивацията чрез насърчаване на
самостоятелното обучение и самооценка, включително извън класната стая.
Специфичните цели на проекта са:
- Усвояване на знания и умения за работа в дигиталното общество;
- Подобряване на достъпа до образование, в т.ч. чрез използване на леснодостъпни платформи и мобилни приложения;
- Намаляване на различията в резултатите от ученето в различните училища и населени места;
- Модернизиране на учебни програми, учебни планове, учебници и учебни помагала;
- Повишаване на качеството на образованието, за по-добрата дигитална подготовка на учащите се, с цел по-бърза и по-лесна реализация на пазара на труда;
- Насърчаване модернизирането на образованието и ученето през целия живот;
- Осигуряване на условия и подкрепа за прилагането на педагогически иновации и съвременни подходи на преподаване.
Една от дейностите по проекта е: “Повишаване на дигиталната компетентност и умения на учениците под формата на извънкласни дейности“ (клубове по интереси)
За учебната 2020 – 2021 година сформирани един клуб:
„Забавна информатика“ 2, 3 и 4 клас – ръководител Ивалин Сълковски
Обучителна платформа : Проект образование за утрешния ден
Стартира Дейност 6: „Повишаване на дигиталната компетентност и умения на учениците под формата на извънкласни дейности (клубове по интереси и допълнителни занимания по ключови дигитални умения – базови и за напреднали, включително и компютърно моделиране/ кодиране)“ на проекта BG05M20P001-2.012-0001 „Образование за утрешния ден“ за учебната 2019 / 2020 г.
Клубове: 2019 – 2020 учебна година
„Дигитални умения“ 3-4 клас – ръководител Милена Коцилковска
„Млад информатик“ 5-7 клас – ръководител Цветана Митева
Новини